Consument Adviseur

Betalen van je hypotheek een probleem?

Het kan gebeuren: het betalen van je hypotheek wordt een probleem. Vanwege een financiële tegenvaller bijvoorbeeld. Of omdat je werkloos bent geworden of gaat scheiden. Komt het zover? Blijf er dan niet alleen mee rondlopen. Wij kunnen je helpen met het zoeken naar een oplossing. Erover beginnen is misschien even een stap, maar het kan ook een enorme opluchting zijn.

Verwacht je een betalingsachterstand?

Je kunt je hypotheek nog net betalen. Maar je weet: de komende maanden gaat dat niet lukken. Twijfel niet te lang, maar neem contact met ons op. Het is in jouw en ons belang dat we eruit komen. Wachten betekent waarschijnlijk dat je financiële problemen groter worden. Wij denken graag met je mee.

Heb je al een betalingsachterstand?

Zorg dat een betalingsachterstand niet van kwaad tot erger wordt. Het is nog niet te laat om het op te lossen. Oplossen hoef je niet alleen te doen, wij denken met je mee en gaan samen met je aan de slag.

Zet je uitgaven op een rij

Als je (tijdelijk) financieel krap zit, helpt het om je financiële huishouding in kaart te brengen. Wat geef je elke maand uit aan abonnementen, uitjes, kleding enzovoort? Op welke niet-noodzakelijke uitgaven kun je besparen? Hier en daar tijdelijk een streep doorheen zetten kan je een financiële hoop rust geven. Het Nibud heeft een stappenplan die je helpt om alles op een rij te zetten.

Vraag hulp bij betalingsproblemen

Neem contact op met de afdeling Bijzonder Beheer. Je kunt ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 08.30 tot 17.30 uur via:

Telefoonnummer: 010 242 2361

Email: bijzonderbeheer@clarianwonen.nl

Verandert je situatie?

Na het afsluiten van je hypotheek kan je situatie veranderen. Misschien ga je verhuizen. Of wil je meer lenen voor een verbouwing. Misschien ga je samenwonen. Of je gaat uit elkaar. Wij helpen je op weg.